Asiakkaamme voivat tehdä tukipyyntöjä ja asioida laite- ja käyttäjätunnusasioissa suoraan palveluportaalissamme 24/7 tai soittamalla palvelunumeroihimme klo 8.00-16.00 välisenä aikana.
ServiceDesk vastaanottaa tukipyynnöt ja kirjaa ne työnohjausjärjestelmään. Tukipyynnöt pyritään ratkaisemaan siten, että asiakas voisi jatkaa työskentelyä saman tien. Ne tukipyynnöt, jotka eivät heti ratkea ServiceDeskissä, ratkaistaan yhteistyössä ICT-lähituen ja muiden asiantuntijoiden kanssa. Lähitukiryhmien asiantuntijat tulevat tarvittaessa paikan päälle asiakkaan työpisteeseen.

24/7 -tuki

Tämä lisäpalvelu laajentaa ServiceDesk-palvelut ympärivuorokautisiksi, vuoden jokaiselle päivälle.  Normaalin palveluajan ulkopuolella on käytettävissä asiakaskohtaisesti sovitut palvelut, eli jokainen asiakas saa juuri omat tarpeet täyttävää tukea.

Tunnushallinta

Helpdesk-palvelut

Asiakkuuden hallinta

Projekti- ja asiantuntijapalvelut

Puhelinvaihdepalvelut

Verkkopalvelut

Konesalipalvelut

Järjestelmätukipalvelut

Työasemapalvelut

Scroll to top